joi, 8 octombrie 2009

DESEN LIBER






Admiterea la facultatea de Arhitectura testeaza in ultimii ani capacitatea de a schita la mana libera o cladire/obiect existente sau nu, cu indicatia grafica a materialului si pozitiei sale in spatiu.
Astfel, in sesiunile de pregatire pe care le ofer, temele de desen liber sunt concepute gradual ca dificultate, antrenand in primele sedinte desenul de linie prin crochiuri si schite dupa obiecte geometrice, relativ simple, apoi desenul de hasura -obiecte si apoi ansambluri cu texturi diferite, ajungandu-se apoi la reprezentari libere ale unor compozitii proprii, din obiecte aflate sau nu in fata ochilor. Se revine periodic la desenul liber, o data la cateva sedinte, tema este structurata astfel incat sa cuprinda desen tehnic, geometrie descriptiva si schite la mana libera.
Vara se merge in Muzeul Satului si in centrul istoric, la cateva cladiri de referinta pentru arhitectura romaneasca-desen de observatie. Iarna se lucreaza in studio.
P.S. Nu va ingrijorati, sub indrumarea potrivita, ORICE capacitate, cat de mica se antreneaza! Drept dovada, imaginile alaturate sunt prezentate in ordine cronologica ..acestea sunt primele desene executate de cativa actuali studenti :)

3 comentarii:

  1. frumos. insa daca primul desen (cel mai de sus, pe pagina), apartine unui incepator, eu il mananc de viu...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu ma pregatesct pt admiterea la arhitectura, sunt clasa a 12 ... si de la inceputul clasei a 11 am inceput sa iau ore de desen tehnic... si de prin martie anul asta la artistic...
    ce mi se pare cel mai greu este desenul artistic...problema este ca nu am rabdare sa migalesc fiecare detalui... ce sa fac ca sa pot dobandi aceasta rabdare ?
    te rog ajuta-ma..mi-as dori foarte mult sa intru la rhitectura...

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ai facut deja pregatire un an, atunci ai un punct de plecare mai bun. Desenul artistic nu trebuie sa fie o povara pentru tine, doar iti place sa desenezi, nu? Cu cat vei lucra mai mult, cu atat vei avea rezultate mai bune, asta e o regula! :)
    Scrie-mi pe meditarh@gmail.com si iti dau mai multe detalii despre toate acestea.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere